Best Seller

Sorren Cabinet

$2,400.00
3.0
Rated 3.0 out of 5 stars
2 Reviews
Color:
Qty:
  • All furniture & custom upholstery is final sale. No returns or exchanges.
  • SKU: MFRN0920-NAT-OS
  • This item ships within 7-10 business days
  • Calfornia residents: WARNING: Cancer and Reproductive Harm - P65Warnings.ca.gov

DIMENSIONS
• Overall: 62" W x 20" D x 32" H
MATERIALS
• Brown: MDF & Oak Veneer with Solid Oak Legs & Cane Doors
• White: MDF & Matte Lacquer with Solid Beech Legs & Cane Doors
• Natural: MDF & Pine Veneer with Solid Pine Legs & Cane Doors
• Hardware: Brass
ADDITIONAL DETAILS
• Anti-Tip Hardware Included. We recommend installation of the anti-tip hardware kit to securely anchor product to the wall to prevent risk of injury.

A time-tested favorite, the Sorren Cabinet is designed with a unique blend of modern and traditional styles in three unique colorways. Its natural caned doors and streamlined brass handles are a stunning balance of mixed materials, giving a striking presence to your space. With practical, adjustable interior shelves that make it easy to tuck away storage and organize the room, the Sorren Cabinet effortlessly blends beauty with functionality.

For daily care, dust with a dry, soft cloth. If spills occur, blot immediately and wipe with a damp cloth using water only. We recommend avoiding the use of cleaners as they contain chemicals that may tarnish or damage the finish. Please be sure to use a coaster, trivet or placemat when necessary to protect the finish and keep your piece looking good as new for years to come.

Similar Items

Reviews

3.0
Rated 3.0 out of 5 stars
Based on 2 reviews
Total 5 star reviews: 1 Total 4 star reviews: 0 Total 3 star reviews: 0 Total 2 star reviews: 0 Total 1 star reviews: 1
2 reviews
  • Kara
    I recommend this product
    Rated 5 out of 5 stars
    Aug 19, 2023
    5 Stars

    Woof is lighter than pictured … but it’s a beautiful piece of furniture still!

  • Angela
    I do not recommend this product
    Rated 1 out of 5 stars
    Dec 8, 2023
    1 Star

    Cheaply made, stain has blue streaks on it, and hinges on one of the doors already broke. I won’t purchase from McGee and Co again.

    McGee & Co.
    Dec 13, 2023
    Hi there! We are so sorry to hear this! In reviewing your case, it looks like you had filed a chargeback and were fully refunded before we had the chance to file a claim and make it right for you. Because you received your full refund and had the product, we were unable to do anything at that point. We are so sorry!
Reviews LoadedReviews Added